Viac o sieti Premio
Premio Pneuservis vstúpil na európsky trh ako skupina na služby orientovaných, špecializovaných prevádzok v roku 1996. Vo svojich moderných servisných staniciach Premio ponúka vodičom najosobnejší prístup a rady v oblasti pneumatík, diskov, podvozku vozidla a komplexné služby autoservisu. Premio Pneuservis sa vždy snaží o 100% spokojnosť zákazníka. Každá Premio prevádzka musí byť moderne vybavená, jej tím odborne vyškolený a vždy musí ponúkať iba najkvalitnejšie značkové produkty a priateľský prístup. Len takto môže Premio zaručiť svojim zákazníkom na Slovensku jednotne vysokú kvalitu služieb - bez ohľadu na to, ktorú prevádzku navštívia.

Premio Pneuservis ako koncept bol vyvinutý spoločnosťou GD Handelssysteme GmbH & CO.KG (GDHS) pre uspokojenie náročných požiadaviek všetkých vodičov očakávajúcich služby tej najvyššej úrovne. Po úspešnom nástupe značky Quick Pneudiscount prvého Nemeckého diskontného reťazca s pneumatikami , v roku 1995 GDHS podčiarkuje svoju pozíciu najúspešnejšieho Nemeckého poskytovateľa konceptov v maloobchode s pneumatikami zavedením značky Premio. Dnes sa GDHS pozerá späť cez viac ako 30 rokov skúseností v tomto obchode.

GDHS je 100% dcérskou spoločnosťou Goodyear GmbH & CO. KG. Goodyear ako svetový výrobca pneumatík môže byť počas 100 rokov svojej existencie hrdý na úspechy ktoré dosiahol v tomto biznise. S 350 víťazstvami veľkých cien na pretekárskych okruhoch Formule 1, Goodyear vlastní 84 výrobných závodov v 26 krajinách sveta, má približne 100 000 zamestnancov , pobočky v 42 krajinách a vývojové centrá v USA , Japonsku a Luxemburgu.

Goodyear položil základy maloobchodných reťazcov orientovaných na zákazníka, ako je aj Premio už v roku 1956, keď založil svoju prvú sieť obchodov v Spojených štátoch amerických.